دنیای بی رحم

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره

:: بِـ ـهتَرینـ هـ ـا بَرایـِ هَـ مـ
:: دنیای عکس و مطالب خواندنی
:: ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان donyaye marmooz و آدرس donyayemarmooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 1623
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





باحالن اینا نگاشون کن شاد شی انقد غرنزن به من



:: موضوعات مرتبط: عکس، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در سه شنبه 11 بهمن 1390

عاشقانه
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

مفهوم عشق

                     

از استاد دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت:حرام است .

از استاد هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول نقطه ی قلب جوان میگردد .

از استاد تاریخ پرسیدن عشق چیست؟ گفت:سقوط سلسله ی قلب جوان .

از استاد زبان پرسیدند عشق چیست؟ گفت:همپای love است .

از استاد ادبیات پرسیدند عشق چیست؟ گفت : محبت الهی است .

از استاد علوم پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن می سوزد .

از استاد ریاضی پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عددی هست که هرگز تنها نیست .

از استاد فیزیک پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها آدم ربائی هست که قلب را به سوی خود می کشد .

از استاد انشا پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد .

از استاد قرآن پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها آیه ای است که در هیچ سوره ای وجود ندارد .

از استاد ورزش پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها توپی هست که هرگز اوت نمی شود .

از استاد زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها کلمه ای هست که ماضی و مضارع ندارد .

از استاد زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها میکروبی هست که از راه چشم وارد می شود .

از استاد شیمی پرسیدند عشق چیست؟ گفت :عشق تنها اسیدی هست که درون قلب اثر می گذارد.
ا
ز خودم پرسیدم عشق چیست؟گفتم …………………….
دوستت دارم تا اخرین نفس عزیزم.

راستی تصویر بالا کاراکتر چینی سنتی به مفهوم عشق است




:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

ترفند زیر پوستی شیطان پرستان !! + عکس
ترفند زیر پوستی شیطان پرستان !! + عکس
شیطانک تصویر واقعی خالکوبی روی بدن است که تنها با دوربین مادون قرمز دیده می شود!

www.irannaz.com| ترفند زیرپوستی شیطان پرستان + عکس



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

مردی که در هیچ قبری جا نگرفت !! + عکس

ین ماجرا در سال 1936 میلادی در اسپانیا روی داده است.فدریكو گارسیا لوركا( fedricu garcia lorca ) شاعر ونویسنده پر آوازه اسپانیا از معدود انسانهایی بود كه در نوشته های خود به چگونگی مرگش نیز اشاره داشته بود.مثلا در شعر تن حاضر كه در سال 1935 یك سال قبل از مرگ سروده شده است میگوید:

گور من كجاست؟ كفن را كه می چروكاند؟ دروغ است هر چه میگوید! فدریكو انسانی خونگرم و مخالف با تمامی سیاست بازی های آن عصر بود تنها دلایلی كه از بازداشت واعدام او در دسترس میباشد این است كه فردی خودخواه و كج اندیش به نام آلونسو (alonso)یكی از اعضای جنبش فالانژ به صورت خود سرانه و از روی كینه شخصی اقدام به توقیف او نمود و بدون هیچ محاكمه ای نیز او را به قتل رساند بعد ها یكی از هم سلولی های لوركا شخصی به نام مورلا لینچ(morla lynch)از طریق مطبوعات اعلام كرد كه فدریكو یك روز قبل از مرگ به او گفته بود من از مرگ وحشت دارم نه از عواقبش بلكه از این حالت خوفناك كه با خودم ودا میكنم. احساس مهیب اینكه در عزیمت و رفتنم.
همچنین او اعلام كه لوركا از 54 ساعت قبل موضوع وچگونگی اعدام خویش را میدانست و سایر زندانیان از این پیشگویی او در شگفت مانده بودند در سحرگاهان 20 اوت 1936 دو نفر از نگهبانان فالانژ به همراهی آلونسو لركا را از زندان ویزنار(viznar)خارج نموده و جهت كشتن به بیابانهای كولونیا(colonia)انتقال دادند.
طبق تعریف یكی از نگهبانانی كه در حمل لوركا شركت داشت و بعدا هم از طرف مردم به محاكمه كشیده شد در طول راه فدریكو مرتبا میپرسید كه حد اقل جرم او را قبل از مرگش به او بگویند آن نگهبان میگفت او به قدری شجاعانه بر خورد میكرد كه ما در كشتن او به تردید افتاده بودیم.
آلونسو كه متوجه تاثیر گفته های او در ما شد فوراً لركا را بر روی تپه ای برد و ما صدای شلیك دو تیر پی درپی را شنیدیم او فریاد زد به هیچ چیز دیگر ایمان ندارم جز خدا و مادرم...!! آن سه دژخیم لوركا را در گوری بینام ونشان دفن نمودند برای رفع هر گونه شكی اتوموبیل سواری خود را بر روی قبر او نگاه داشته و پس از باز كردن هر چهار چرخ ماشین زمانی كه بدنه اتوموبیل كاملاً بر روی گور فدریكو قرار گرفت آن را آتش زدند.
مادرلوركا میگفت نزدیكی های صبح روز 20 اوت ناگهان از خواب بیدار شدم .حس عجیبی داشتم فكر میكردم كه كودكی از سینه ام شیر میخورد .
این نحوهُ شیر خوردن را كاملا می شناختم,تنها فدریكوی كوچولو چنین میتوانست سینه هایم را بمكد... صدایش در گوشم زنگ میزد مادر دوستت دارم با هزاران تقلا مجدداً خوابیدم. موقعی كه بیدار شدم بستر خود را از گریه خیس و نمناك یافتم. پس از محاكمه آلونسو همدستانش مردم به سوی بیابانهای كولونیا هجوم برده و اتوموبیل را پیدا كردند آنرا جابجا كردند قبر لوركا را شكافتند...
غیر از دو گلوله شلیك شده و مقداری خون گرم چیز دیگری درون گور وجود نداشت خون به گرمی چسبناك و گرم بود كه گویی چند دقیقه از ریختن آن نمیگذشت و هنوز هم بوی باروت از گلوله ها به مشام میرسید.موقعی كه مردم بهت زده پی به این معجزه بردند به سراغ مادر فدریكو رفتند و موضوع را به او گفتند مادر داغ دیده با چهره ای اندوهگین و چشمانی گریان به مردم گفت مدت هاست كه از این موضوع خبردارم... خود فدریكو آمد و تمامی حقایق را به من گفت او الان در جای راحتی زندگی میكند بهتر است كه تا به ابد نیز همانجا بماند


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

شهرت جهانی زنی بدلیل آرایش بسیار عجیب +عکس

شهرت جهانی زنی بدلیل آرایش بسیار عجیب +عکس

 زمانیکه فکر کرد میتواند کارهای مهمتری انجام دهد شغل خود را رها کرد.به گزارش ایران ناز این زن خلاق نیکی میناج نام دارد و یک خواننده 29 ساله است . او صورتش را مانند عروسکها نقاشی میکند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

این شاهزاده ادعا میکند زیباترین زن دنیا است +عکس

این شاهزاده ادعا میکند زیباترین زن دنیا است +عکس

در یک اقدام جالب یک سایت معتبر عربی ادعا کرده است این شاهزاده زیباترین زن دنیا است. این زن فاطمه کلثوم غدابری نام دارد و اصالتا یک شاهزاده عرب است.
 
به گزارش ایران ناز این سایت اخیرا عکس های بدون نقاب و روبنده این شاهزاده را روی نت قرار داده است  و به ادعا کرده که وی زیباتر از هر ستاره هالیوودی است. شما را دعوت میکنیم تا تعدادی از عکس های این بانوی عرب را مشاهده کنید.
 
وی همسر شیخ آل محمد است و چندی پیش به عنوان زیباترین زن عرب معرفی شد. از او اطلاعات زیادی در دسترس نیست بجز تعدادی عکس که آنها را مشاهده می کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

معانی نام ماه های مختلف ایرانی

                         معانی نام ماه های مختلف ایرانی

فروردین
فروردین نام نخستین ماه از فصل بهار و روز نوزدهم هر ماه در گاه شماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا و پارسی باستان فرورتینام، در پهلوی فرورتین و در فارسی فروردین گفته شده که به معنای فروردهای پاکان و فروهرهای ایرانیان است. بنا به عقیده پیشینیان، ده روز پیش از آغاز هر سال فروهر در گذشتگان که با روان و وجدان از تن جدا گشته، برای سرکشی خان و مان دیرین خود فرود می آیند و ده شبانه روز روی زمین به سر می‌برند. به مناسبت فرود آمدن فروهرهای نیکان، هنگام نوروز را جشن فروردین خوانده اند. فروهران در ده روز آخر سال بر زمین هستند و بامداد نوروز پیش از بر آمدن آفتاب، به دنیای دیگر می‌روند.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

انیشتین بعدی یک پسر ایرانی در آمریکا است +عکس

انیشتین بعدی یک پسر ایرانی در آمریکا است +عکس

دانشمند جوان ایرانی، با تصدی بر کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟
 
به گزارش ایران ناز نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال 1933 تا 1955 در انحصار آلبرت انیشتن بوده است.
 

انیشتین بعدی یک پسر ایرانی در آمریکا است! +عکس ، www.irannaz.com

پس از اعلام نظریه عملکرد جهان ارکانی، از او دعوت شده که در طرح تونل شتاب دهنده سوئیس (LHC) که با هزینه بالغ بر 5 میلیارد دلار ساخته شده، رهبری آزمایش ها را بر عهده داشته باشد. ایران ناز، تلاش نظریه ابر ریسمان که اخیرا اعلام شده، در این است که توضیح دهد ذرات، کوچکترین ماده تشکیل دهنده مواد نیستند بلکه حلقه های مرتعشی که ریسمان نامیده می شوند، کوچکترین بخش به حساب می آیند.

دکتر ارکانی با تکمیل این نظریه عقیده دارد که این ریسمان ها در 11 بعد در حال ارتعاش هستند که ما فقط 3 بعد از آن را می توانیم مشاهده کنیم، وجود بعد دیگری هم به نام بعد زمان به اثبات رسیده و تا به امروز در مورد 7 بعد دیگر توضیح کاملی ارائه نشده است

انیشتین بعدی یک پسر ایرانی در آمریکا است! +عکس ، www.irannaz.com

ارکانی به همراه دو فیزیک دان دیگر به نام های دیموپلوس (Dimopoulos) و والی(Dvali) در مورد این ابعاد نظریه ای ارائه کرده اند که می گوید این ابعاد بزرگتر از آن چیزی هستند که تاکنون تصور می شود و از آن جایی که تنها نیروی گرانش بر آنها اثر می گذارد، قابل دیدن نیستند.


تئوری دکتر ارکانی که به همراه دو فیزیکدان دیگر معرفی شده به عنوان مدل ADD، (Arkani-Dvali-Dimopoulos) شناخته می شود. اکنون ارکانی و همکارانش امیدوارند بتوانند به کمک شتاب دهنده هاردن (LHC) مدل خود را اثبات کنند. اثبات این نظریه می تواند تحول بسیار بزرگی در فیزیک ذرات به وجود بیاورد.


:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

از 45 سال به بعد کند ذهن می شویم
از 45 سال به بعد کند ذهن می شویم
متخصصان مغز و اعصاب در یك بررسی جدید دریافته‌اند خطر تضعیف حافظه و افت سایر عملكردهای مغزی از ابتدای سن 45 سالگی آغاز می‌شود.

‌این یافته حاصل یك مطالعه 10 ساله روی بیش از 7000 كارمند دولتی در انگلیس است در حالی كه در بررسی‌های قبلی مطرح شده بود كه تحلیل رفتن حافظه و توان ذهنی انسان تا پیش از سن 60 سالگی آغاز نمی‌شود اما این یافته خلاف اطلاعات قبلی است و سن بروز این ناتوانی‌های ذهنی را تا 45 سالگی كاهش می‌دهد.

به نوشته روزنامه بلومبرگ، پیدا كردن سن شروع كاهش توانایی‌های ذهنی و استدلالی و مهارت‌های ادراكی نكته حائز اهمیتی است چون در این صورت با تجویز به موقع و زودهنگام داروهای مناسب می‌توان از پیشرفت این ناراحتی‌ها پیشگیری كرد.

این مطالعه حاصل تلاش متخصصان مركز مطالعات همه‌گیرشناسی و بهداشت جمعیت در فرانسه و كالج دانشگاه لندن در گروهی از زنان و مردان 45 تا 49 ساله است.


:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

مطالب پیشین
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by donyayemarmooz
Design By : wWw.Theme-Designer.Com