دنیای بی رحم

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره

:: بِـ ـهتَرینـ هـ ـا بَرایـِ هَـ مـ
:: دنیای عکس و مطالب خواندنی
:: ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان donyaye marmooz و آدرس donyayemarmooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 1600
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





چرا زنان شادتر از مردان هستند؟

دانشمندان ژنی را کشف کرده اند که موجب شادی در افراد می شود اما نکته جالب اینکه این ژن فقط در زنان اثربخش است.

این یافته ها می تواند توضیح دهد که چرا اغلب زنان از مردان شادترند. این مطالعه بر روی ژنی موسوم به MAOA متمرکز شد که میزان مواد شیمیایی احساس خوب را در مغز تحت تاثیر قرار می دهد.

محققان تقریبا از 350 مرد و زن در مورد چگونگی شادی پرسیدند و از آنها برای آزمایش DNA نمونه بزاق گرفتند.

ژن MAOA در دو نسخه وجود دارد: بسیار فعال و نسخه کمتر فعال.

زنانی که نسخه ژن کمتر فعال را داشتند از دیگران شادتر بودند. بیشترین میزان شادی در آنهایی دیده شد که هر دو نسخه از این ژن را داشتند.

حدود 59 درصد زنان مورد مطالعه یک نسخه و 17 درصد خوش شانس نیز هر دو نسخه از این ژن را داشتند یعنی فقط از هر چهار زن یک نفر ژن شادی را نداشت.

بسیاری از مردان حاضر در این مطالعه این ژن را داشتند اما احساس شادی در آنها بیش از دیگران نبود. دکتر "هنیان چن" محقق دانشگاه فلوریدای جنوبی گفت: این امر ممکن است به این دلیل باشد که تاثیرات این ژن توسط هورمون تستوسترون پنهان می شود اما پسربچه ها می توانند از وجود این ژن بهره مند شوند. به گفته وی شاید مردان پیش از بلوغ به خاطر سطح پایین تستوسترون شادتر هستند.

این ارتباط حتی با در نظر گرفتن دیگر عوامل موثر در وضعیت روحی مناسب از جمله سن و درآمد، درست بود. اما این ژن تحت تاثیر مشروبات الکلی و رفتارهای ضد اجتماعی تاثیر خود را از دست می دهد.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
نوشته شده توسط امیر در جمعه 10 شهريور 1391

وقتی دختر ایرانی در آمریکا غوغا به پا میکند!! +عکس

وقتی دختر ایرانی در آمریکا غوغا به پا میکند!! +عکس

به گزارش ایران ناز دكتر مریم میرزاخانی، استادیار جوان دانشگاه«پرینستون»، به عنوان یكی از 10 مغز برتر آمریكای شمالی معرفی شد و به او لقب سد شكن دادند.
 
مریم میرزاخانی در سال های ۷۳ و ۷۴ ( سال سوم و چهارم دبیرستان) از مدرسه ی فرزانگان تهران موفق به كسب مدال طلای المپیاد ریاضی كشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ كنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت . سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی كانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبه ی ۱ طلای جهانی را به دست آورد. مریم در دانشگاه شریف در رشته ی ریاضی ادامه تحصیل داد


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در پنج شنبه 13 بهمن 1390

رکورد زنی دختر 8 ساله ایرانی با 126 کیلو وزن +عکس
رکورد زنی دختر 8 ساله ایرانی با 126 کیلو وزن +عکس
دختر هشت ساله ساروی رکورد وزن 126 کیلویی را زد.
روزانه خبرهای زیادی از وزنه‌برداری به گوش می‌رسد و در سال‌های اخیر رکوردداری ایران در رشته ورزشی وزنه‌برداری و همچنین در سال گذشته نابغه‌ترین وزنه‌بردار جهان که از مازندران شهرستان قائمشهر قد علم کرد، افتخار همه ایرانی‌ها به ویژه مازندرانی‌های جهان شد.

بهداد سلیمی را هنوز از یاد نبردیم که از گوشه و کنار نام دختری هشت ساله در سطح جهان پیچید که با قدرت خدادادی می تواند اشیاء سنگین را جابجا کند.

نازنین نادری که در کلاس دوم دبستان درس می خواند در گفت‌وگو با فارس در ساری می‌گوید: 74 کیلو وزن دارم از امروز ورزش جودو را برای فعالیت بدنی انتخاب کردم.

 


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در پنج شنبه 13 بهمن 1390

وقتی که یک خانم با کمبود خواستگار مواجه میشود!!

وقتی که یک خانم با کمبود خواستگار مواجه میشود!!زنی که به دلیل کمبود خواستگار با خودش ازدواج کرد
شغل عالی و تجربیات موفقی دارم اما هنوز هیچ شریکی برای زندگی ام پیدا نکرده‌ام


زنی تایوانی به دلیل کمبود خواستگار تصمیم گرفت بدون حضور داماد مراسم ازدواج خود را برگزار کند!
به گزارش شتاب و به نقل از چاینا نیوز: چن وی یه که به نظرش برای برگزاری جشن عروسی به جناب داماد نیازی ندارد، در روز مقرر پیراهن سفیدش را بر تن می‌کند، دست گلش را برمی دارد و در یک سالن مجلل، عروسی‌اش را به همراه ۳۰ نفر از دوستان جشن گرفت



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در پنج شنبه 13 بهمن 1390

ترفند زیر پوستی شیطان پرستان !! + عکس
ترفند زیر پوستی شیطان پرستان !! + عکس
شیطانک تصویر واقعی خالکوبی روی بدن است که تنها با دوربین مادون قرمز دیده می شود!

www.irannaz.com| ترفند زیرپوستی شیطان پرستان + عکس



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

مردی که در هیچ قبری جا نگرفت !! + عکس

ین ماجرا در سال 1936 میلادی در اسپانیا روی داده است.فدریكو گارسیا لوركا( fedricu garcia lorca ) شاعر ونویسنده پر آوازه اسپانیا از معدود انسانهایی بود كه در نوشته های خود به چگونگی مرگش نیز اشاره داشته بود.مثلا در شعر تن حاضر كه در سال 1935 یك سال قبل از مرگ سروده شده است میگوید:

گور من كجاست؟ كفن را كه می چروكاند؟ دروغ است هر چه میگوید! فدریكو انسانی خونگرم و مخالف با تمامی سیاست بازی های آن عصر بود تنها دلایلی كه از بازداشت واعدام او در دسترس میباشد این است كه فردی خودخواه و كج اندیش به نام آلونسو (alonso)یكی از اعضای جنبش فالانژ به صورت خود سرانه و از روی كینه شخصی اقدام به توقیف او نمود و بدون هیچ محاكمه ای نیز او را به قتل رساند بعد ها یكی از هم سلولی های لوركا شخصی به نام مورلا لینچ(morla lynch)از طریق مطبوعات اعلام كرد كه فدریكو یك روز قبل از مرگ به او گفته بود من از مرگ وحشت دارم نه از عواقبش بلكه از این حالت خوفناك كه با خودم ودا میكنم. احساس مهیب اینكه در عزیمت و رفتنم.
همچنین او اعلام كه لوركا از 54 ساعت قبل موضوع وچگونگی اعدام خویش را میدانست و سایر زندانیان از این پیشگویی او در شگفت مانده بودند در سحرگاهان 20 اوت 1936 دو نفر از نگهبانان فالانژ به همراهی آلونسو لركا را از زندان ویزنار(viznar)خارج نموده و جهت كشتن به بیابانهای كولونیا(colonia)انتقال دادند.
طبق تعریف یكی از نگهبانانی كه در حمل لوركا شركت داشت و بعدا هم از طرف مردم به محاكمه كشیده شد در طول راه فدریكو مرتبا میپرسید كه حد اقل جرم او را قبل از مرگش به او بگویند آن نگهبان میگفت او به قدری شجاعانه بر خورد میكرد كه ما در كشتن او به تردید افتاده بودیم.
آلونسو كه متوجه تاثیر گفته های او در ما شد فوراً لركا را بر روی تپه ای برد و ما صدای شلیك دو تیر پی درپی را شنیدیم او فریاد زد به هیچ چیز دیگر ایمان ندارم جز خدا و مادرم...!! آن سه دژخیم لوركا را در گوری بینام ونشان دفن نمودند برای رفع هر گونه شكی اتوموبیل سواری خود را بر روی قبر او نگاه داشته و پس از باز كردن هر چهار چرخ ماشین زمانی كه بدنه اتوموبیل كاملاً بر روی گور فدریكو قرار گرفت آن را آتش زدند.
مادرلوركا میگفت نزدیكی های صبح روز 20 اوت ناگهان از خواب بیدار شدم .حس عجیبی داشتم فكر میكردم كه كودكی از سینه ام شیر میخورد .
این نحوهُ شیر خوردن را كاملا می شناختم,تنها فدریكوی كوچولو چنین میتوانست سینه هایم را بمكد... صدایش در گوشم زنگ میزد مادر دوستت دارم با هزاران تقلا مجدداً خوابیدم. موقعی كه بیدار شدم بستر خود را از گریه خیس و نمناك یافتم. پس از محاكمه آلونسو همدستانش مردم به سوی بیابانهای كولونیا هجوم برده و اتوموبیل را پیدا كردند آنرا جابجا كردند قبر لوركا را شكافتند...
غیر از دو گلوله شلیك شده و مقداری خون گرم چیز دیگری درون گور وجود نداشت خون به گرمی چسبناك و گرم بود كه گویی چند دقیقه از ریختن آن نمیگذشت و هنوز هم بوی باروت از گلوله ها به مشام میرسید.موقعی كه مردم بهت زده پی به این معجزه بردند به سراغ مادر فدریكو رفتند و موضوع را به او گفتند مادر داغ دیده با چهره ای اندوهگین و چشمانی گریان به مردم گفت مدت هاست كه از این موضوع خبردارم... خود فدریكو آمد و تمامی حقایق را به من گفت او الان در جای راحتی زندگی میكند بهتر است كه تا به ابد نیز همانجا بماند


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

شهرت جهانی زنی بدلیل آرایش بسیار عجیب +عکس

شهرت جهانی زنی بدلیل آرایش بسیار عجیب +عکس

 زمانیکه فکر کرد میتواند کارهای مهمتری انجام دهد شغل خود را رها کرد.به گزارش ایران ناز این زن خلاق نیکی میناج نام دارد و یک خواننده 29 ساله است . او صورتش را مانند عروسکها نقاشی میکند.



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

این شاهزاده ادعا میکند زیباترین زن دنیا است +عکس

این شاهزاده ادعا میکند زیباترین زن دنیا است +عکس

در یک اقدام جالب یک سایت معتبر عربی ادعا کرده است این شاهزاده زیباترین زن دنیا است. این زن فاطمه کلثوم غدابری نام دارد و اصالتا یک شاهزاده عرب است.
 
به گزارش ایران ناز این سایت اخیرا عکس های بدون نقاب و روبنده این شاهزاده را روی نت قرار داده است  و به ادعا کرده که وی زیباتر از هر ستاره هالیوودی است. شما را دعوت میکنیم تا تعدادی از عکس های این بانوی عرب را مشاهده کنید.
 
وی همسر شیخ آل محمد است و چندی پیش به عنوان زیباترین زن عرب معرفی شد. از او اطلاعات زیادی در دسترس نیست بجز تعدادی عکس که آنها را مشاهده می کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب وخنده دار، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.
نوشته شده توسط امیر در دو شنبه 10 بهمن 1390

مطالب پیشین
صفحه قبل 1 صفحه بعد


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by donyayemarmooz
Design By : wWw.Theme-Designer.Com